شنبه های کتاب فاطمی برگزار می‌شود 
شنبه های کتاب فاطمی برگزار می‌شود 

شنبه های کتاب فاطمی برگزار می‌شود 

ملیحه یونس زاده گفت: طرح شنبه های کتاب یکی از فعالیت های کانون باب الحوائج در سومین رویداد ملی فهما است که در ایام فاطمیه با معرفی کتاب هایی در مورد زندگی حضرت زهرا (س) برگزار می شود.
شناسه خبر : 1128697 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۵۰

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طرح شنبه های کتاب یکی از فعالیت های کانون باب الحوائج در سومین رویداد ملی فهما است که در ایام فاطمیه با معرفی کتاب هایی در مورد زندگی حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

مدیر کانون فهمای باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: در همین راستا شامگاه گذشته کتاب زندگی از منظر حضرت زهرا (س) در بین اقامه نماز مغرب و عشاء به نمازگزاران معرفی شد.
 
وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام، جلسه قرائت حدیث کساء است که با مشارکت اعضای کانون اجرا می شود.

یونس زاده ابراز کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری همراه با مرثیه خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فهمای باب الحوائج رهجرد جیرفت اظهار کرد: فضاسازی مسجد یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه بود که به همت بچه مسجدی ها در آستانه ورود به این ایام انجام شد.

وی یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی از سایر برنامه های کانون باب الحوائج در ایام فاطمیه است که به همین منظور کلیپ و عکس نوشته هایی با محتوای شهادت حضرت زهرا (س) تولید شده و در فضای مجازی منتشر می شود.

یونس زاده در خاتمه هدف از اجرای این برنامه ها را بزرگداشت ایام فاطمیه و ترویج معارف فاطمی برشمرد.

پایان پیام/ 586